Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

3 Temmuz 2010 Cumartesi

PORTAKAL ORDA KALLLL!!!!

Hollanda dün fotbol devine ders verdi özellikle 2. yarıda.İlk yarıda korkak,ürkek rakibin oyununu kabul eden bir hollanda izledik.defans hatasıyla gelen gol ile devreyi yenik kapattı portakallar.O 15 dakikalık devre arasında soyunma odasında neler olduysa(Aziz Yıdırım soyunma odasına girmiş gibi) 2. yarıya daha agrasif,pres yapan, hep topun kendisinde olmasını isteyen bir Hollanda çıktı sahaya.Golüde erken bulmalarıyla moral avantajını kendi lehlerine çevirdiler.2.golle birlikte gelen kırmızı kartta artık zaferin habercisiydi.
Arrtık Hollanda nın yolunun açık olduğunu düşünüyorum.Suarez siz Uruguay ı geçerek adını finale yazdıracaktır.Gönlümden de bu geçiyor açıkçası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder