Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

6 Temmuz 2010 Salı

Neden maymun oldular?


Evet, abartma yok, bildiğin maymun oldu Arjantin. 4 tane yedi, 4 tane daha yiyebilirdi. O kadar müsaitti ki Maradona'nın takımı gol yemeye...4 maçta alınan üstüste galibiyetler, atılan 4'ler gözleri boyamıştı. Ortasahasız, PES 2010 havasında oynayan bir ekip olduğu göz batmıyordu Arjantin'in, farklı galibiyetler alındığında. Sahadaki yıldızlar buraya kadar gayet güzel idare etmişti, öyle ki Maradona'nın taktiksel bir değişiklik veya oyunun yönünü değiştirecek bir oyuncu hamlesi yapmasına hiç gerek olmamıştı. Fakat müthiş organize Almanlar karşısında geçen yazımda değindiğim bireysel yetenekler çaresiz kaldı, Arjantin'in kurgusal anlayışının yüzde 95'ini oluşturan Messi'nin topu alıp kaleye dripling yaparak şut atması veya topu kale önüne vurabilecek birine indirmesi olayı da gerçekleşemedi. Gerçekleşmeyince de, alternatif hücum planı olmayan Arjantin çıkarken sıklıkla top kaybı yaptı ve hep tek ayak üzerinde Almanlara yakalandı. 90 dakika bittiğinde tabela 4-0'ı gösterirken, Maradona iyi oynadıklarını, elinden geleni yaptıklarını söylüyordu. Ben o demeci açıklamak için "şoka geçirme" tabirini kullandım. Hala da kullanıyorum, çok memnunum.
Almanlar beni yanıltmadılar. Parçalaya parçalaya geliyorlar. Ama her nasılsa Arjantin Güney Kore'den, Yunanistan'dan, Nijerya'dan, Meksika'dan göremediği baskı ve ezici üstünlüğü Almanlar karşısında görüp maymun olduysa, Almanlar da Arjantin'den 1 gömlek yukarıda istikrar, kurgu ve organizasyona sahip İspanyollar karşısında bir üst seviye bir sınav verecekler. Almanlar'ın ne oynayacağı az çok belli. Del Bosque'nin futbolcularına vereceği taktik younun gidişatını belirleyecek. Ben ilk yarı kontrollü oyun, ikinci yarı çılgın bir maç bekliyorum. ilk yarı 0, ikinci yarı 0, uzatmalar. Torres'in maçı olacak sanki, hissediyorum.
-Sergen nolur?
-Üst olur.
-Ama gazetede alt olur yazmıştın.
-Evet, orada bi sıkıntı var. Ve Xavi'nin her vurduğu frikik gol olmuyor. Bence yıldız değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder