Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

11 Nisan 2011 Pazartesi

Boşta!!!

Bayern Münih'in Nürnberg deplasmanından 2 puan kaybıyla çıkıp Hannover'e geçilmesi ve 4. sıraya inmesinden sonra sezon sonu yapılması kararlaştırılmış müdahale 5 hafta öne alındı. Geçen sezonun çifte kupalı şampiyonu ve Şampiyonlar Ligi finalisti Van Gaal'in görevine son verildi. Ligde lider Dortmund'un çok gerisinde kalmak Hollandalı'nın suyunu fokurdatmaya başlamıştı, kupa finalinde Schalke'ye yenilmek ve Şampiyonlar Ligi'nde İnter'e elenmek de işin tuzu biberi oldu. Alman basını Van Gaal'in bu sezonun bir başka mantarlayan ekibi Juventus'a gideceğini yazmış. Valla gidecekse hemen gitsin, çünkü Türk basını kendisini Beşiktaş veya Galatasaray'ın başına getirmek için pusuda bekliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder