Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

4 Nisan 2011 Pazartesi

Şampiyon....


Portekiz'de şampiyon belli oldu. Toplamda 25, son 10 yıldaki ise 7. şampiyonluğunu, Porto, bu sezon önüne kim geldiyse süpürerek ligin bitimine 5 hafta kala ilan etti, hem de ezeli rakibi Benfica'nın sahasında 2-1 kazanarak. Ligin ilk yarısında da Benfica'yı 5-0'la geçen Porto'nun kazandığı bu şampiyonluğun anlamı her açıdan yerinde. 25 maçta toplanan 71 puan. Böyle giderse rekor bir puanla ligi bitirecekler.

Not: Biz bu takımı evinde neredeyse yeniyorduk, hatırlatayım.haha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder