Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

11 Nisan 2011 Pazartesi

Rahatsız


Bari maçında yaptığı gereksiz hareketle kırmızı kart görerek takımını 2 maç yalnız bırakan İbrahimoviç'e geçen hafta oynanan Milano derbisini kaçırmak bile ders olmamış belli ki. Öyle ki cezasını tamamlayıp sahalara döndüğü Fiorentina maçında İbrahimoviç, yan hakemle girdiği küfürlü diyalogtan sonra bir kez daha oyundan atıldı. Fakat bu sefer sahalara dönmesi bir öncekinden daha uzun zaman alacak. 77. dakikada bu sezonki 8. sarı kartını gören İbrahimoviç, hem bu kart, hem de iki maç üst üste kırmızı kart görmesi sebebiyle ekstra cezalara çarptırılacak. Napoli bu kadar formda ve yakınken, İnter halen takipteyken kendine hakim olmalıydı. Ama adam rahatsız işte. "İnter'i yendiler nasıl olsa, diğerlerini de bensiz süpürürler" diye mi düşünüyor acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder