Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

5 Nisan 2011 Salı

Schalke 05!!!



Inter 2 - 5 Schalke !!!!
 
Goller: Stankoviç (Dk. 1), Matip (Dk. 17), Milito (Dk 34),  Edu (Dk 40), Raul (Dk 53), Ranocchia kk. (Dk 57), Edu (Dk 75)

Bayrn Münih'in intikamını başka bir Alman takımı alacak gibi. Guiseppe Meazza'yı Inter'e mezar eden Schalke, Almanya'da büyük bir sürpriz olmazsa son şampiyonu eleyip yarı finale çıkacak. Magath'ın Şampiyonlar Ligi'nde bu tura kadar dalgalandırdığı bayrağı yeni teknik direktör Ralph Ragnick de aynı başarıyla taşıyor. Schalke'nin geçmek için büyük avantaj sağladığı bu turun bir başka anlamı ise Almanların Şampiyon Ligi'ne 4 takımla katılma hakkını İtalyanların elinden alması. Evet, hali hazırda İtalyanların Avrupa Kupaları'ndaki tek temsilcisi olan İnter, eğer elenirse geçen sezon kazandıkları kupa bile İtalya'nın bir basamak aşağı inmesine engel olamayacak. Yıllardır Avrupa Kupaları'nda yata yata göt büyüten Juventus, Milan, Fiorentina, Palermo vs vs artık kıçlarına kına yakabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder