Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

26 Nisan 2011 Salı

İntikam

Hollanda Ligi 2010-2011 sezonunun 10. haftası, Feyenoord için unutulmak istenen, tarihi bir hezimeti barındırıyor. Ezeli rakiplerden PSV karşısında alınan 10-0'lık mağlubiyet, o günden beri çok Feyenoord'lunun canını yakmakta. Rotterdam cephesinden bakıldığında PSV ile içeride oynanacak olan maç, hezimetin intikamını almak, ateşi biraz olsun söndürmek anlamına geliyordu. Ajax ve Twente ile olan yarışını burun farkıyla lider sürdüren PSV için ise şampiyonluğu kucaklamak, Feyenoord deplasmanından kayıpsız çıkmaktan geçiyordu. Ama şampiyonluk iddiası, intikam ateşine yenik düştü. Taraftarının inanılmaz desteğiyle, zaten 1 haftadır bu maçla yatıp kalkan Feyenoord'lu futbolcular maça rakip kaleye saldırarak başladı. Baskı 27. dakikada meyvesini verdi ve Wijnaldum takımını öne geçirdi. İkinci yarıda Engelaar atıldı, tam PSV artık dağıldı derken 60'da Toivonen beraberliği getirdi. Fakat PSV'nin sevinci çok sürmedi, 3 dakika sonra Wijnaldum skoru 2-1 yaptı, bu dakikadan sonra gardı düşen ve gittikçe panikleyen PSV Castaignos'a da engel olamadı ve şampiyonluk ümitlerini De Kuip'e gömdü. 68 puanlı Twente ve 67 puanlı Ajax'ın arkasından 65 puanla üçüncülüğe düşen PSV'nin işi artık çok zor. Ajax bu hafta hiçbir iddiası olmayan Heerenveen'le deplasmanına oynuyor, Twente ise 32 maçta 93 gol yemiş lig sonuncusu Willem II'yi konuk edecek. Ligin son haftası ise deyim yerindeyse karakolda bitecek bir karşılaşmaya, Ajax - Twente kapışmasına sahne olacak. Twente'ye karşı ikili averajda da geride kalan PSV'nin şampiyonluk şansı kalan 2 maçı da kazanıp Twente'nin iki maçta da puan kaybetmesine bağlı. Ajax da Heerenveen deplasmanında mutlaka puan kaybedip Twente'den de en az beraberlik koparmalı. Merak ediyorum, PSV'li oyuncular Feyenoord maçından sonra "ulan keşke ilk maçı 3-0'da falan bıraksaydık da, bu kadar üzerimize çullanmasalardı" diye durup düşünmüşler midir acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder