Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

31 Ocak 2010 Pazar

YILDIRIM DEMİRÖREN YETEEEEER, Mİ ACABA???



Bir tarafta camiayı siyaset malzemesi yapmaya aday, kulübü yeşil sermayeye emanet etmeye hazır, AKP'linin oğlu Murat Aksu, diğer tarafta, beceriksizin önde bayrak sallayarak koşanı, bir kez daha seçim kazanırsa görev süresi bitene kadar kulübün borçlarını 3'e katlayacağına emin olunan, verdiği her demecin ofsayt, yaptığı her icraatın Beşiktaş'a zarar olduğu futboldan bihaber annem tarafından bile bilinen Yıldırım Demirören. Yazarken bile bunalıyorum. İkisinin de Beşiktaş'a ne verebileceği uzun uzun paragraflar boyunca tartışılması gereken şeyler ama, en iyisi susmak ve akşamı beklemek. Olan olacak nasıl olsa. İçimde garip bir sıkıntı, belki günlerden pazar olması sebebiyle, belki havanın kasvetli olması sebebiyle. Fakat büyük ihtimalle akşam televizyonlarda göreceğim kazanmanın verdiği rahatlamayla sırıtan surattan hiç hoşlanmayacağım sebebiyle. Baba Hakkı'nın ruhunu çağırmayı düşünüyorum gece yatmadan. Bi akıl versin bize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder