Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

1 Eylül 2010 Çarşamba

İbra bu sene aç kalacak...



Ajax'tan ayrıldıktan sonra her transferinde kulübüne rekor bonservisler kazandıran, tabi kendisi de paranın gözüne gözüne aparkat atan Zlatan İbrahimoviç, bu sezon açlıktan kırılacak. Malmö-Ajax-Juventus-İnter seyahatleri boyunca ek gelirler hariç olan yıllık ücretini 3'ten 6'ya, 6'dan 9'a, 9'dan 12'ye yükselten İbrahimoviç, Barcelona'ya transferiyle birlikte ilk kez yıllık ücretinde düşüş yaşadı (10 milyon euro). Milan'da 6 milyon euro'ya kadar gerileyen İbrahimoviç'in üzüntüden saçları dökülmeye başlamış. Barcelona'nın geçen sezon başı yediği 30 yarda uzunluğundaki mükkemmel kazıktan sonra Katalunya civarlarından aldığı beddualar sebebiyle bu hale düştüğünü tahmin ediyorum. Bu arada Milan hücum mevkiine hangi takviyeyi yaparsa yapsın, futbolu bırakana kadar ileride İnzaghi oynar, (sezonun ilk maçında farkı 4'e çıkaran golü atıp bütün sahayı bağıra bağıra koştu yine) onu da belirteyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder