Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

13 Eylül 2010 Pazartesi



BASKETBOL SENİNLE GÜZEL BE ABİİİİ...

Ev sahipliği yaptığımız FİBA 2010 sona erdi.12 dev adam turnuvaya damgasını vurdu, final oynadı ve finalde uçan zencilere yenildi.Altın madalya alamasalarda gönülleri fetettiler(ben burada ikinciliği başarı olarak görürüm hocam:)))) ). Turnuvanın Türkiye'de yapılmasını göz ardı etmeyeceğim tabiiki ama, bizim dev adamlar gerçekten çok isteklilerdi.
Bu basketbolu murat abi gibi kimse anlatamıyor.Ben bir başkasının anlattığını düşünemiyorum.Kendini oyuna veriyor, o heyecanı yaşıyor ve yaşatıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder