Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

24 Eylül 2010 Cuma

Bu Hakemlerle Lig Bitmez!!!


Marco Borriello: "Bu akşam üzerimizdeki forma Milan forması olsaydı, lehimize en az 2 veya 3 penaltı verilmişti." (Roma'nın Brescia deplasmanında oynadığı, 1 kırmızı kart görüp aleyhinde 1 penaltı çalındığı ve çok net 2 penaltısının verilmediği maçtan sonra)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder