Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

26 Eylül 2010 Pazar

Sevinç Yumaaa...


Dakikalar 66'yı gösterirken Beşiktaş rakibi Antalyaspor önünde oyunun tek hakimi, skor olarak da maçın lideri idi. Fakat Ali Zitouni'nin kafayla Beşiktaş cezasahasına doldurduğu topun kontrolü bariz bir biçimde Hilbert'de iken, Hakan ile karşılıklı yaptıkları acayip hareketler sonucu ;Tita topu boş kaleye yolladı. Geçen hafta Fenerbahçe karşısında Dos Santos'un ortasına hatalı çıkarak Niang'ın golüne zemin hazırladığı için zaten moralsiz ve tedirgin olan Hakan bu dakikadan sonra puan kaybı yaşanmaması için bildiği bütün duaları sıraladı. Nihayet Felak suresinin ortalarına doğru üstün Alman teknolojisiyle donatılmış olan Fabian Ernst kendisinin ve takımının ikinci asistini Bobo'ya verince, ortaya işte yukarıdaki karede gördüğümüz sevinç yumaaa çıktı. Beşiktaş 90+1'de zaten fazlasıyla hakettiği 3 puanı aldı, Hakan da pazar ve pazartesi geceleri futbol programlarında "ulan birileri sıçsa da biz de sıvasak" diye bekleyen futbol dinozorlarına malzeme olmaktan bir nebze de olsa kurtuldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder