Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

1 Eylül 2010 Çarşamba

Akşam Pazarı


Transferin son gününde bomba üstüne bomba patladı. Koskoca bir yaz boyunca kadrolarına gerekli takviyeyi yapamayan takımlar, 31 Ağustos akşamını beklemiş demek ki. Benim gözüme çarpan son gün transferleri şöyle;

Klaas Jan Huntelaar, Milan'dan Schalke 04'e (yine Raul'la birlikte oynayacaklar),
Robson De Souza Robinho, Manchester City'den Milan'a,
Marco Boriello, Milan'dan Roma'ya (kiralık),
Mario Stankevicius Sampdoria'dan Valencia'ya (kiralık),
Joseph Yobo, Everton'dan Fenerbahçe'ye,
Zvezdan Misimovic, Wolfsburg'dan Galatasaray'a,
Emiliano Insua, Liverpool'dan Galatasaray'a,
Alexander Hleb, Barcelona'dan Birmingham'a,
Royston Drenthe, Real Madrid'den Hercules'e (kiralık),
David Trezequet, Juventus'tan Hercules'e,
Van Der Vaart, Real Madrid'den Tottenham'a,
Gyan Asamoah, Rennes'den Sunderland'e,
Mauro Camoranesi, Juventus'tan Stuttgart'a,
Armand Traore, Arsenal'den Juventus'a,
Jose Jurado, Atletico Madrid'den Schalke'ye,
Jermaine Pennant, Zaragoza'dan Stoke City'ye (kiralık)
Eidur Gudjohnsenn, Monaco'dan Stoke City'ye,
Pape Diakhete, Dynamo Kiev'den Lyon'a (kiralık),
Luis Garcia, Racing Santander'den, Panathinaikos'a.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder