Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

12 Eylül 2010 Pazar

Kerem Tunçeri Kerem Tunçeri Kerem Tunçeri Kerem Tunçeri Kerem Tunçeri Kerem Tunçeri

Bir türlü yenemediğimiz Sırpları Kerem Tunçeri'nin bitime 0.5 saniye kala attığı turnike ve son hücumda Se Se Se Semih Erden'in Velickovic'e yaptığı blokla mağlup ettik. Fakat bence en büyük pay serbest atış kabiliyeti sıfırın altında olan ve kendisine faul yapıldıktan sonra atış çizgisine gitmemek için yalan yere gözünü tutup yerlerde yuvarlanarak çizgiye Ender Arslan'ı gönderen Ömer Aşık'tır. 38 dakika boyunca mağlup götürdüğümüz, ölüp ölüp dirildiğimiz karşılaşmayı Ender Arslan'ın o 2 atıştan birini sayıya çevirmesiyle 82-82 kazandık. Bu arada, maddi manevi....laylaylaylaylaylaylaylaaaaaay ooooo Türkiiiiiyeeeeeeeeee.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder