Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

11 Haziran 2010 Cuma

Başşliyyyeee!!!!



Dünya Kupası bugün başlıyor. Kupanın en uyutabilecek grubu olan A Grubu maçlarıyla başlayacak olan kupa boyunca, tahminlerimi sallayacağım, sonra da tutmuş mu tutmamış mı bakıp eğleneceğim.

17.00, Güney Afrika - Meksika: 2010 Dünya Kupası'nın açılış maçında evsahibi Güney Afrika ile Meksika karşılaşacak. Taraftar desteğiyle maça favori başlayacak Güney Afrika, son hazırlık maçında Danimarka'yı, Meksika ise İtalya'yı mağlup etti. 2 takımda da eksik yok. Sabaha kadar berabere biter düşüncesi içerisindeyim, dengeyi değiştirirse taraftar desteği değiştirir. İlk yarı 0, maç sonucu 0, alt oynanabilir.

21.30, Uruguay - Fransa: Son hazırlık maçında Çin'e yenilerek otoriteleri şaşırtması gereken,ama aslında hiç de şaşırtmayan Fransa, Uruguay'la kapışacak. Domenech yönetiminde oynadığı futbolla Fotomaç gazetesi yazarlarından kurulu veteranlar takımı karşısında bile güven vermeyecek Fransa, karşılaşmayı ne sonuçla bitirirse bitirsin sürpriz değil. Kadro müthiş, Ribery gibi istediği maçı istediği zaman çevirebilecek bir dünya starı var ellerinde, Lass dışında eksikleri yok. Uruguay'da Forlan ve Suarez harika birer sezon geçirdiler. Önemli eksiklikleri de yok. Savunmayı hücümdan önce düşünen iki takımın karşılaşmasında konsantrasyonu daha üst seviyede olan kazanacak diyorum ben. Önce beraberlik sonra Uruguay bana göre. Az gol olur, ilk yarı takımlar birbirlerini tartmaktan başka birşey yapmazlar hatta ve hatta.

2 yorum:

  1. Öncelikle Türkiye'siz bu dünya kupası vatana millete hayırlı olsun kazasız belasız geçmesini dilerim...
    Ardından ise bu blogu severek takip ediceğimi düşünüyorum...
    Tahminlerini iddaa da kullanmayı düşünüyorum ve iznin olmadan bu tahmin eğlencene katılmak istedim :)

    Yorumlarına ben de naçizaneve tamamen amatörce kendi yorumlarımı katmak isterim...

    Güney Afrika - Meksika maçında seninle aynı fikirdeyim sabaha kadar berabere bitmesi gerekir bu maçın ama ben meksika dan 2. yarıda bi sürpriz bekliyorum...

    Uruguay - Fransa maçına ise yorum yapmayacağım sadece gönlüm Uruguaydan yana :)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin canım.ne istersen yazabilirsin.kırılmak gücenmek çekinmek yok.moderatörlük de verebilirim eğer bloga katkı yapmak istersen.

    YanıtlaSil