Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

15 Haziran 2010 Salı

Gün - 5

14.30, Yeni Zelanda - Slovakya: İtalya'nın Paraguay'la berabere kalması ile liderlik şansı yakalayan 2 takımdan, futbol oynamasını bilen Slovakya, maçın mutlak favorisi. Slovakların güçlü kuvvetli tabiri caizse kalas gibi Yeni Zelanda'lı savunmacıların en zayıf oldukları yer olan çimin üstünden oynayacakları da aşikar. Fener'in yeni transferi Stoch'un maçı olabilir bugün. Rakip tam öne göre. Ben de Holosko'dan gol veya asis bekliyorum eğer oynayabilirse. Bu maç 2. Çok da kurcalamaya gerek yok.

17.00 Fildişi Sahilleri - Portekiz: Kaptan Drogba'nın kolunu kırmasıyla endişeye düşen Fildişi'nin, ülkenin en iyi büyücülerine yaptırdıkları yoğun büyülerden sonra oynayabilecek duruma gelmesi hakikaten mucizevi. Ulan kolunu kıran adama nasıl 1 hafta sonra top oynatırsınız? Alternatif tıbbın farkı diyorum ben. Eğer oynayabilirse avantaj mı sağlar, handikap mı olur, orası da muamma. Ronaldo nihayet sahaya çıkıyor. Maç öncesi açıklamalarında da favori olduklarını belirtti. "Neden dünya şampiyonu olmayalım" dedi. Kağıt üzerinde favori çıkıyolar sahaya. Fakat karşılarında da Afrika'nın son dönemdeki en iyi milli takımı var. Keita, Drogba, Gervinho, Kalou, Romaric, Eboue, Toure... Bunlar bir çırpıda sayabildiğim Avrupa'nın sayılı takımlarında oynayan Fildişi'li futbolcular. Gollü maç olur diyorum. Portekiz favori.

21.30 Brezilya - Kuzey Kore: Bence İngiltere ile birlikte kupanın en büyük favorisi Brezilya. Kendilerini hiç sevmiyorum, hiçbir kupada desteklemiyorum, fakat bu adamlar oynadıkları her turnuvaya favori geliyorlar bence. Doğuştan. Dunga belli bir şablon oturttu, hazırlık maçlarında çok iyi bir görüntü vermeseler de en az yarı final bekliyorum ben. Çok yazmaya gerek yok bu takımı, herkes biliyor. Kuzey Kore hakkında bulabildiğim en ilginç bilgi ise, Afrika'ya getirdikleri 3 kalecinin de adının "Myong" olması. Kimsenin karakteristiği, oyun yapısı hakkında bilgi olmadığı Kore takımı, kimsenin kendilerinden beklenti içinde olmamasının avantajını kullanmaya çalışacak. Bu kupada ne yapsalar kardır. Korner bile atsalar, gol bile bulsalar. Brezilya kazanır dicem, hiçbiriniz inanmayacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder