Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

4 Haziran 2010 Cuma

Saatler, gitme vakti....



Suyun 100 derecede kaynadığı dünyamızda, Rafael Benitez'in suyu nerden baksan 250'yi bulmuştu zaten. Ligdeki yedincilik, Avrupa Ligi'ne yarı finalde veda etmek, sezonu kupasız kapatmak vs vs derken Benitez'in 2004 yılından beri çalıştırdığı Liverpool'dan ayrılmasına kesin gözüyle bakılıyordu sezon biterken. Nitekim beklenen oldu ve Rafa 3 milyon sterlin tazminatını da alarak hürgeneralliğe adım attı. Büyük bir ihtimalle deİnter'in yeni çalıştırıcısı olacak. İtalya Ligi onun stiline çok uygun aslında. Ben başarılı olacağını düşünüyorum.
Rafael Benitez'in kariyerinde Extramadura'yı ve Tenerife'yi La Liga'da 1. lige çıkarma, Valencia ile 3 sezonda 2 şampiyonluk ve 1 UEFA Kupası, Liverpool ile 1 Şampiyonlar Ligi şampiyonluğu (Milan'a karşı penaltılarla-İstanbulda), 1 Süper kupa (CSKA'ya karşı 3-1 skorla) ve bir Şampiyonlar Ligi finali (Milan'a karşı 2-1'lik skorla) gibi başarılar var. Kartvizit dolu, ama İtalya başka bir yere benzemez, Sinyor(!) Fatih Terim'e bile çok fazla dayanamayan İtalyanlar sezona kötü girecek bir İnter izlerlerse bileti erken kesebilirler. Başarılar Rafa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder