Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

13 Haziran 2010 Pazar

Sonuçlar

11/06 Uruguay 0 - 0 Fransa
11/06 Güney Afrika 1 - 1 Meksika (51' Siphiwe Tshabalala, 79' Rafael Marquez)

12/06 Arjantin 1 - 0 Nijerya (6' Gabriel Heinze)
12/06 Güney Kore 2 - 0 Yunanistan (7' Jung Soo Lee, 51' Ji Sung Park)

13/06 İngiltere 1 - 1 ABD ( 4' Steven Gerrard, 40' Clint Dempsey)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder