Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

18 Haziran 2010 Cuma

GÜN - 8

14:30 Almanya-Sırbistan

Alman panzerleri ilk maçta aldıkları farklı galibiyetle dünya devlerine hem göz dağı, hemde futbol dersi verdi.Şimdi karşılarında ilk maçını kaybetmiş Sırbistan var.Sırbistanın mutlak galibiyet için maça çıkacağını düşünüyorum.

Tahmin: üst

17:00 Slovenya-ABD

Slovenya ilk maçından 3 puan çıkarmasını bildi, ABD ise kupanın favorisi İngiltere karşısında altın değerinde 1 puan çıkardı.İki ekibinde maça temkinli başlayacağını düşünüyorum.

Tahmin:İY:0

21:30 İngiltere-Cezayir

İnigilizlerin kredisini ilk maçta kullandığını düşünüyorum, dolayısıyla puan kaybına tahammülleri olmayacak.İngilizler bu maçtan galibiyet çıkartarak Cezayir i evine gönderecektir.Oranı az bulan arkadaşlar H 1 oynayabilirler.

Tahmin:1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder