Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

15 Haziran 2010 Salı

Sonuçlar



13/06 Cezayir 0 - 1 Slovenya (79' Koren)
13/06 Sırbistan 0 - 1 Gana (84' Asamoah Gyan, Pen. )
13/06 Almanya 4 - 0 Avustralya (8' Podolski, 26' Klose, 66' Müller, 70' Cacau)

14/06 Japon 1 - 0 Kamerun (39' Honda)
14/06 Hollanda 2 - 0 Danimarka (46' Agger K.K., 85 Kuyt)
14/06 İtalya 1 - 1 Paraguay ( 39' Alcaraz, 63' De Rossi)

Slovenler beklediğim gibi ikinci yarı kazandı. Cezayir kötü takım. Fizik güçleri haricinde sahaya başka birşey koyamıyorlar. Gana ise beni yamulttu. İkinci yarı başında karşılıklı yakalanan 3'er pozisyondan gol çıkmadı fakat Gana baskılı oyununun karşılığını 84'te penaltıyla aldı. Almanya ise Avustralya'dan kanguru çorbası yaptı. Aceto'dan öğrendiğim kadarıyla kulüp bazında attığı gol sayısı milli takımda attığı gol kadar olan (39) Podolski ile öne geçen Almanya, Mesut Özil'in şov yaptığı geride kalan dakikalarda Klose, Müller ve Cacau ile farka gitti. 2-0'dan sonra Cahill'in atılması Avustralya'nın teslim bayrağını çekmesi demekti.

Dünkü maçlar için tahminlerimi yazamadım fakat, Japonlar haricinde doğru salladığımı söyleyebilirim. Kamerun'un Japonya'yı rahat geçecegini düşünüyordum. Fakat çok kötü bir oyun sonrası kendi teknik direktörleri Le Guen'in de tepkisini alarak mağlup oldular. Arsenal'in ortasahasının bu sezonki yıldızı Song'un yedek beklemesi ve defansta yapılan inanılmaz hatalar eleştiri oklarını kulübeye çekti karşılaşma sonrası. Hollanda ise ilk yarısını çok tutuk oynadığı karşılaşmanın ikinci yarısının başında Danimarka'nın epey uğraş vererek kendi kalesine attığı gol sonrası rahatladı, Kuyt ile de galibiyeti perçinledi. Bu grubun favorisi tabi ki Hollanda, 3'te 3 yaparak gruptan çıkmaları olası. Gelelim İtalya'yaaaa...Serhanlarla oluşturduğumuz tahmin kağıdına da yazdığım gibi İtalya'nın maçı koccaman bir beraberlikle bitireceği malum olmuştu bana. Gece maçın özetini geniş özetini seyrettim son şampiyon hakkında fikir sahibi olup maçı izlemeden sallamamak için. İzlemeseydim keşke. Uzaktan vurulan şutlar dışında heyecan yok, goller de yan toplardan zaten. Maçın benim için en güzel anı Roma'lı De Rossi'nin gol atması. O kadar. İtalya yine 3 maçta 3 puanla gruptan çıkar mı acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder