Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

13 Haziran 2010 Pazar

Gün - 3

Dünkü tahminlerde epey bir popo olmuş durumdayım. Güney Kore galibiyeti dışında pek de beklediğim sonuçlar çıkmadı. Nijerya gol atar diye düşünüyordum. Atamadı. İngiltere ibneleri yener diye düşünüyordum. Yenemedi (Green!!!). Artık önümüzdeki maçlara bakıcaz. Hemen bugünküleri de sallıyorum.

14.30, Cezayir - Slovenya: İngiltere - ABD karşılaşmasının berabere bitmesi iki takımın da iştahını kabarttı. İkincilik için birbirini yiyecek bu 2 takımdan Slovenya Cezayir'e göre daha ağır basıyor. Cezayir'de AEK'lı forvet Chebbour yok, onun dışında herhangi bir eksiklik göze çarpmıyor. İlk yarı 0, ikinci yarı 2 olur diyorum. 2-3 gol bahsi de oynanır bence.

17.00, Sırbistan - Gana: Bence günün en zevkli maçı bu olacak. Gana Essien'siz. Sırbistan tam kadro. Essien oynayabilseydi Gana'nın taraftar desteğiyle favori olduğunu düşünürdüm, fakat bu sakatlık dengeleri değiştirdi bence. Krasic, Stankovic, Pantelic gibi her an skor üretebilecek isimlere sahip Sırbistan, karşılaşmaya hızlı başlayıp sonuç almaya çalışacak Gana'yı önce durdurup sonra vurmaya çalışacaktır. Gollü bir karşılaşma bekliyorum. Gollü derken, 5-6 tane değil. 3 tane falan. Sırbistan yenilmez hacı.

21.30, Almanya - Avustralya: Ballack Almanları turnuva başlamadan yıktı. Kaptanlarını ve en deneyimli oyuncularını kaybetmek turnuva öncesi büyük moral bozukluğuna neden oldu. Artık yük Mesut Özil'in sırtında. Takım geçtiğimiz turnuvalara göre daha genç ve tecrübesiz. Löw pek de iddialı demeçler vermedi kupa öncesi. O da Ballack'ın sıkıntısını yaşıyordu belli ki. Avustralya büyük liglerde oynayan yıldız oyuncularıyla birlikte tam kadro Afrika'ya geldi. 2006'da Hiddink'le yaşanan ikinci tur başarısından sonra, beklentiler daha büyük. Kadro kalitesini sahaya yansıtabilirlerse gruptan çıkmak hayal değil. Beraberlik normal sonuç olur diyorum, plase Avustralya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder