Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

4 Ocak 2010 Pazartesi

Allahına kurban Raul Garcia!!



İlk yarı 2, ikinci yarı 0 oynadığım kuponumda can dostum ve silah arkadaşım Atletico Madrid'in ilk yarı 1 gol yiyerek ikinci yarı kuracağı şuursuz baskıyla ancak bir gol bulması işime geliyordu, fakat uzatmaların son dakikasında sağdan Simao'nun kullandığı serbest vuruşa kafayı çotank diye yapıştıran Raul Garcia sayesinde 2-1 kazanarak 3 puanı aldık. Mutluyuz, artık önümüzdeki maçlara bakıyoruz.

Dip not özlü sözü: Minimum kupon bedelini 2 lira olarak belirleyerek, öğlen yaptığı kuponları yatınca sağdan soldan bulduğu bozuklarla kalan maçlara 1 liralık son bir kupon yapmayı adet haline getiren biz bahis illetine düşmüş vatandaşlara vampir kalbine sokulan ucu sivri kazıklardan bir adet daha sokan iddaa'ya ne de güzel küfürler ediyorum bir bilsen sevdiceğim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder