Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

18 Ocak 2010 Pazartesi

Turkcell Superlig Yıllık 321 milyon $ Etmez Peki Lig Tv Aylık 49,90 TL Eder Mi?



Hepimizin bildiği üzere geçen haftanın yazılı ve görsel medyamızda ve ayrıca finans çevrelerinde gündemi TFF naklen yayın ihalesiydi. Çok kısa herkesin eder mi etmez mi diye görüş bildirdiği ihale rakamı konusunda benim de fikrim kesinlikle etmeyeceği yönünde. Futbolumuza hayırlı olsun diyerek, duruma başka bir pencereden bakıp dikkatlerinizi çekmek istediğim bir konu var. Turkcell Süper Lig yıllık 321 milyon$ etmeeeez, peki Lig Tv Aylık 49,90 TL eder mi?

İhalenin sonuçlanmasından sonra yayıncı kuruluşun tüm kanallarda Melih Şendil'in çığırtkan sesinden bangır bangır dimağımıza pompaladığı "9 yıllık forma değişmez bir günde, Turkcell Süper Lig 2015'e kadar Digitürk'te" sloganı eşliğinde düşünmeye başlayalım;

İhalenin ardından Lig radyo ve Lig tv'de takip ettiğim programların hepsinde hakim görüş, ligimizin kalitesine bakarak bu paranın çok fazla olduğu ve bundan sonra kulüplerimizin, taraftarlarımızın ve yöneticilerimizin artık daha dikkatli olması yönünde çünkü elimizdeki malın (futbolumuzun marka değeri) kalitesini bu unsurların etkilediği düşünülüyor. Bir yere kadar katılıyorum. Ayrıca yayıncı kuruluş için stadlardaki şartlarında düzeltilmesi gerektiğinden bahsediliyor vs. Yine defalarca Digitürk'ün futbolumuza hizmetlerinden Şansal Büyüka ve ekibinin evimize kadar getirdiği yayının ne büyük bir nimet olduğundan ne büyük cefalar çekildiğinden dem vuruluyor!Bir yere kadar teşekkür ediyorum.

Ama Ahmet Çakar'ın dediği gibi; "Beyler bir dakika..." Lig Tv yada yayıncı kuruluş futbolun kalitesizliğinden stadların elverişsizliğinden bahsederken kendi kalitesini ne kadar sorguluyor acaba? Ben söyleyeyim hiç.

Tam 9 yıldır Türk futbolseverini Erman Toroğlu gibi keyfi varsa o akşam sevgili Şansal %100 penaltı, keyfi yoksa penaltı gibi penaltı değil, ehhh verse de olur, eeeeee yani gibi yorumlara, padişahın sol tarafından girip pastırma yedikten sonra tuvalette yellenme adabına kadar geniş bir skalada konuları örnekleyip zengişleştiren bir yorumcu/kabzımal karışımına mahkum eden;(hakemler ve oyuncular hakkındaki yorumları es geçiyorum)

Piero gibi şimdiye kadar sadece giden topun hızını ölçmek için kullanabildikleri bir aletle izleyici için hiç bişey ifade etmeyen bir unsuru teknolojinin son nimetiymiş gibi bakın neler yapıyoruz neler diye gözümüzün içine sokan;

Ercan Taner'de ayrıldıktan sonra maç spikerliği konusunda yerlerde sürünen ekiple işleri götürmeye çalışan; burada hataları anlatmaya gerek yok sanırım, Melih Şendil ve Luganooooooo...

Ne kadar niteliksiz yorumcu varsa Sanlı Kaptan'dan, Serdar Bali'ye kadar bünyesinde barındıran,

Özellikle GS ve BJK maçlarından sonra Ömer Güvenç ve Bahri Havadır gibi (sizlerden özür dileyerek söylüyorum) iki kakalağın Mustafa Denizli ve Rijkaard'ın analarından emdiği sütü burunlarından getirmesini bizlere seyrettiren;

(Ömer Güvenç'i Allah'a havale edip dikkatlerinizi Bahri Havadır'ın Rijkaard'ın karşısında kolarını kavuşturup soru sormasına çekiyorum; sanki Milan'da ve Hollanda milli takımında kendisi oynamış, soru soracağına ahkam kesiyor "Hocam defans çok aksıyor"gibi... Birde bu ikisinin Lig Tv'de aynı anda sunduğu 2'ye 1 programı var orada neler oluyor hayal bile edemezsiniz... )

Bütün maç öncesi ve esnasında tribünde iki güzel kız tarayıp maç ortasında o yöne zoom yapıp bize burun kılları saydıran... daha geçen seneye kadar ekranın 4/3'ünü kaplayan reklamlarla bize top nerede ulan oyunu oynatan, çok önemli pozisyonu 3dk. sonra 1 kez, boktan hakem itirazını 4 kez yayınlayan rejisiyle,

Sevgili Lig TV ekibi, 2015'e kadar değil ayda 49,90 TL bedava olsanız çekilmezsiniz...!!!

2 yorum:

  1. Abi, Erman'ı yerinden ettin. Böylesi bir etki görülmedi:)

    YanıtlaSil
  2. İşte bloga karakter kazandıran, dönemin yükselen değerlerinden, yeni transferimiz Hasan Omay'ın ilk postu. Kendisini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. ahahahahha işveren gibi yazdım lan.

    YanıtlaSil