Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

17 Ocak 2010 Pazar

Sönmüşgolkrallarıspor



Gökhan Ünal'ı da kadrosuna katan Fenerbahçe 1 sahada, 2 de kulübede olmak üzere sönmüş gol kralları kontenjanını doldurdu. Geçenlerde sevgili Hasan Hoca'mla yaptığımız kısa araştırma sonucunda Trabzonspor forvetleri Gökhan ve Umut'un Türkiye Süper Ligi'nde son 4 sezonun en çok forma giyip gol atan futbolcularından olduğunu öğrendiğimizde şaşırmıştık, fakat ben Gökhan'ın transferine daha çok şaşırdım. Aziz Yıldırım'ın Semih'in Uefa başvurusuna yaptığı bir misillemedir bu bana göre. Fener böyle adamları çıtır çıtır yer, ekmeksiz. Fakat Semih'e "sana muhtaç değiliz, elimizde senin gibi sönmüş ve moralsiz bir gol kralı daha var, akıllı ol, ayağını denk al" tarzı bir gözdağı vermek için normalde gösterilen töleransın daha fazlası, Gökhan'a tanınabilir.
3.5 milyon euro + Burak Yılmaz verilmiş Trabzonspor'a. Burak Yılmaz'ın ancak 10 kutu kola açma halkası kadar değerli olduğu düşünülürse, Fenerbahçe'nin 3.5 milyon euro'ya eski bir gol kralı daha transfer ettiğini söyleyebiliriz. Bu arada Burak Yılmaz'ı Trabzonspor'un aldığı her kötü sonuçtan sonra ilk küfür edilecekler arasında ilk sıraya yazıyorum. Aha yazdım. Engin Baytar gibi sahtekar bir artistten sonra Trabzon şehrinin bünyesi bir ikincisini kaldıramaz bence. Orada da kendini yere atıp karı gibi yalandan kıvranırsan kafana kendi tribünlerinden 44 numara balıkçı botunu yersin. Burak'a olacak olan da aynen bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder