Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

4 Ocak 2010 Pazartesi

Şaşı Baka Baka Şaşırdı Nihayet...



Dedesi yaşındaki Aragones'e yapmadığı terbiyesizlik kalmamasına rağmen gık çıkarılmayan, 5 kuruşluk top oynamayıp avuçla para kazanan, arabaları yol kenarından, kendisi diskodan bardan toplanan şımarık, ismen yarı, cismen ve ruhen tam İngiliz olan bu kainat harikası, sonunda gözden çıkarılıyor galiba. Önder Turacı ve yukarıdaki tanımlanamayan cisim, Antalya kampına götürülmüyor. Adını söylemek, yazmak veya kendisinden bahsetmek bende tiksinti uyandırdığı için şu satırları elimde naylon poşet ile yazıyorum. Bir Beşiktaş'lı olarak kendisinin fener kadrosunda bulunmasını can-ı gönülden istiyorum. Daha fazla yazamayacağım, elimdeki torba doldu çünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder