Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

10 Ocak 2010 Pazar

Sneijder!!!!



Siena neredeyse yırtıyordu İnter'i ortadan. Maccarone'nin müthiş golüyle öne geçtiler, Üstüste 2 gol yemelerine rağmen hemen akabinde beraberliği buldular. İkinci yarı İnter'in bilindik uyuşuk ve bezgin futbolu
-Siena'nın direnişi olarak devam ederken yine Maccarone tribünleri susturdu, hoş pek bağırası da yoktu zaten onların da. Mourinho sırasıyla mosmor, yemyeşil, kıpkırmızı kesilirken İnter bir telaş, bir panik halinde Siena'nin üzerine yüklendi. Bu maç böyle biter derken, son 5 dakika klasik İnter balı devreye girdi. 87'de beraberlik geldi, 90+4'te de yukarıdaki vuruşla birlikte maç İnter'in oldu.
Wesley Sneijder'in attığı 2 frikik golü var ki...İnter forması giyip de tek sempati beslediğim isim olduğu için kendisi, bir hoş oldum. İnter'den nefffret etmeme rağmen hem de. Bir ilk yarı, bir tane de ikinci yarı olmak üzere 2 tane müthiş gol attı, kulubüdeki medya maymununun yüzünü güldürdü. Golleri izlemek, izletmek gerek.

Not: Bir savunma oyuncusu olan Samuel'in gol vuruşuna da dikkat. Gözlerinizi kapatın, o pozisyona İbrahim Kaş'ın girdiğini düşünün. Kabus gibi, ben korktum kapatamadım gözlerimi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder