Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

11 Ocak 2010 Pazartesi

Juventus Havlu Ltd. Şti.



Juventus bu sefer bence hakikaten havlu attı. Sadece ikinci yarısını izleyebildim maçın. Juventus'un ne pozisyonu var, ne taraftarını heyecanlandırabilecek bir organizasyonu, pas dizisi. Milan ilk devreyi galip bitirmenin verdiği rahatlık ve güven ile elini kolunu sallaya sallaya maçı 3-0 bitirdi. Goller Nesta ve Ronaldinho (2)'dan. Bir ara Siena - Milan maçı izliyorum gibi oldum. Gerçi forması Juve'ye çok benzeyen lig sonuncusu Siena bile İnter'e kökün kökünü söktürmüştü bi gün önce. Juventus ise kendi sahasında yokları oynadı dün akşam. Milan'ın da kazandığına kanmamak lazım. O kadar istikrarsızlar ki gelecek hafta evlerinde 3 yeseler hiç şaşırmam. İnter ligin şu haftadan sonrasını yedekleriyle oynasa kaybedeceği puanlardan çok daha fazlasını rakipleri kaybeder bence. Serie A'nın motoru bozuldu, Portekiz, Yunanistan ligine falan benzemeye başladı gidişat açısından. Kimse kesemiyor İnter'in önünü.
Beckham'ında saha ortasında şort değiştirme hadisesi de epey bir yankı bulmuş dünya basınında. Beckham şort değiştirdi diye resim galerisi oluşturmuş adamlar. Herifin kıllı dötü bile para.

Not: Yılmaz Vural Juve'yi bana verseler şampiyon yaparım demiş. Bence kaçırmasınlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder