Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

6 Ocak 2010 Çarşamba

Cünup musun Arkadaşım?



Tuncay bu sezon yanılmıyorsam 3. veya 4. kez ilk 11 çıktı Stoke City'de ve kendi adına sezonun ikinci golünü attı dün akşam takımını 1-0 öne geçirerek. Yukarıda birlikte poz verdikleri Robert Huth kafayla indirdi, Tuncay da kale ağzında yine kafayla tamamladı. Bir de skor 3-0 olunca ilk devre, Tuncay gelecek maça da ilk 11 çıkar, kazanan takımı bozmaz herhalde Tony Pulis denyosu diye düşünüyordum ki.....Tuncay 42'de sakatlığa daha fazla dayanamayarak çıktı. Tuncay'ın evinde suların kesik olduğunu sanıyorum. Evde aklına geldikçe 5'lik pet şişelere su doldurması gerektiğini ne çabuk unuttu? Banyo yapmadan maça çıkarsa Allah böyle çarpar adamı. Umarım ciddi bir sakatlığı yoktur da galibiyet ve golle dönmüşken takımdan ayrı kalmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder