Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

7 Ocak 2010 Perşembe

Olympiakos, fos!



Panathinaikos'un olası bir puan kaybında lider olma şansları vardı, ne var ki ne Pana kaybetti, ne onlar kazanabildi. Olympiakos sahasındaki ilk yenilgisini, ki buna hazırlık maçları falan filan da dahil, AEK'dan aldı. 1-0 öne geçtikleri maçı ilk yarıda yedikleri 2 golle kaybettiler. 16. hafta itibariyle Pana ezeli rakibinden 5 puan önde. Son 13 sezonun 12'sini şampiyon kapatan Olympiakos bu sezon fire verebilir. Şampiyonlar Ligi'nde de bir üst tura çıktıkları göz önüne alınırsa, ağırlığın orada mümkün olduğunca ilerlemeye verileceği kesin. E yeter be zaten, bi de şu goncalar şampiyon olsun artık.Dimi len Zico?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder