Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

20 Ocak 2010 Çarşamba

I Love You Mrmiç...




Lakabı "kedi"ydi, çok iyi reflekslerin yanına yüksek bir oyun öngörüsü ve bir kaleciye göre gayet düzgün bir ayak eklemişti. Marjan Mrmiç...Rasim Kara tarafından Beşiktaş'a kazandırılmıştı. Tribünler geldiği günden itibaren bu yürekten oynayan, tekmeye plonjon yapan, takımdaki stoperlerin inanılmaz hatalarını bertaraf ettikten sonra ardına bile bakmadan, kimseye bağırıp çağırmadan paşa paşa kalesine doğru koşan bu adamı bağırlarına bastı. 4-1 kazanılan, tüm takımın ıslıklandığı, gollerden sonra "milyarlık eşşekler, eşşolueşşekler" diye bağırılan Zeytinburnu maçta bile Mrmiç topla her buluşmasında alkışlanmış, tüm tribünler "I Love You Mrmiç" diye inlemişti. Fenerbahçe karşısında kurtardığı penaltıdan sonra kendisini fahri abim ilan etmiştim. Epey izledik kendisini 2 sezon boyunca tvde, sadece tek bir kez sinirlendiğini gördüm, dişlerini sıkıyordu konuşurken, o da milli takımda kasıtlı olarak yedek bırakıldığını söylerken. İspanya'da Uefa kupası ilk maçında Ali Günçar'dan yediği o nefis golden sonra bile buz gibi durup gidip Ali'nin kafasını okşaması,İnönü'deki rövanşta skor 2-2 iken tüm takımın savunduğu kaleyi unutup cümbür cemaat Valencia kalesine koşması sonrasında defalarca Karpin'le ve Vlaoviç'le bire bir kalışı, kalesinden 30 40 metre uzakta kah tekme tokat, kah yatarak kayarak, Valencia forvetleriyle boğuşarak topu taca attıktan sonra kalesine attığı deparlar hala aklımda. Açık söylemek gerekirse Cordoba bile veremedi o tadı bana. Euro 2008'deki Hırvatistan maçı öncesi gördüm en son kendisini televizyonda. Türkçe yapmıştı yorumunu. Bu bile bu adamı sevme ve unutmama sebebi aslında. Allah uzun ömür versin sana fahri abim benim. Aşağıdaki video da bonus, Şampiyonlar Ligi'ndeki
Göteborg maçından, Beşiktaş kariyerindeki tek kırmızı kartı, bakın nasıl da hunharca yaptığı hareketten sonra görüyor(!).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder