Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

25 Ekim 2010 Pazartesi

4-6-0

Galatasaray aklını başına devşirmiş. Kontrollü, akıllı bir kadro ile sahaya çıktı. Bunda en büyük etken tabii ki Gheorge Hagi idi.Eğer ki Kadıköy'e Cimbom'un başında Rijjkaard çıksaydı, handikaplı 1 olurdu. Hagi'nin sahaya 4-6-0 ile çıkması Fenerbahçe'nin düzenini bozdu. Göbekteki kalabalık Galatasaray'a, sadece Mehmet Topuz ve Emre ile karşı koymaya çalıştı Fenerbahçe. Tabii bunda oyunun büyük bölümünde başarılı olamadı sarı lacivertliler. Çünkü Dia ve Stoch çizgiden hiç ayrılmadılar. Ortasahaya hiç katkıda bulunmadılar. Buda bütün dönen topların Galatasaray'da kalmasına neden oldu. Dia ile stoch'un defansa yardım etmemesi Gökhan Gönül ve Caner'in de ileri çıkmasını engelledi.
Hakem için ufak bir pragraf açmak gerekirse, iğrenç bir hakem vardı dün Kadıköyde. Hakem eleştirmeyi pek sevmem ama hemen hemen bütün takdir haklarını Galatasaray'dan yana kullandı. Hele ki numaralı tribün önündeki o yan hakem; sanırım Halit Özkahya idi. Maç boyunca hiç bir olumlu hareketi yoktu. Top taça çıkıyor, orta hakem yönü gösterdikten sonra bayrağını kaldırarak yönü belirtiyor.
Sözün özü, Galatasaray Kadıköyde zinciri kırdı. Akılı ve haddini bilerek oynadı.Ama bu kesinlikle Galatasaray'ın haftaya Antalyaspor'a puan kaybetmeyeceği anlamına gelmiyor. Çünkü her maça 4-6-0 çıkamayacaksın GALATASARAY...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder