Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

2 Ekim 2010 Cumartesi

Nazar...


Birileri çok fena nazar değidiriyor. Önce Guti, şimdi Quaresma. Portekizli yıldız, Rapid Wien karşılaşmasında yaşadığı adale sakatlığı sebebiyle 1 ay sahalardan uzak kalacak. Transfer edildiği dönemde istenilen performansı gösteremeyeceğini, yattığı yerden parasını alıp kovulur gibi gönderileceğini düşünüyordum Quaresma'nın. Beni yerin dibine soktu soktu çıkardı şimdiye kadar oynadığı oyunla. Ve önümüzdeki 5-6 karşılaşmada Quaresma'sız oynayacağız. Takım hücum etkinliğinde onun sırtına binmeye çok alıştı. Gerçi Rapid Wien maçında onun oynamadığı ikinci yarı boyunca 4-5 net gol pozisyonu yakaladık ama bu 1 ay içinde oynayacağımız rakiplerin Rapid gibi berbat savunma yaparak araya atılan her topu pozisyona çevireceklerini sanmıyorum. Quaresma'sız dönemde kazanılacak galibiyetler takımın rüştünü ispatlayacak. Onsuz da kazanmaya alışırsak bu sezon sonu mutlu oluruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder