Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

26 Ekim 2010 Salı

Miş'li Geçmiş Zaman....

 

       Antalyaspor teknik direktörü olarak da tanıdığımız Şifo Mehmet Özdilek'in henüz tüyü bitmemiş hali.

1 yorum:

  1. nerdeyim lan ben acaba görüntüsü içersinde o zamanlar tabi :) fekat şimdi çılgınca seviniyo haliyle antalyanın gollerine.. hadi mehmet geç onu mehmet onu da geç mehmet vur mehmet goooooooolll goolllll size binlerce defa gol demek istiyorum sevgili seyirciler diye de inletmişti ilk mor formayı giydiği zamanda ortalığı :)

    YanıtlaSil