Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

27 Ekim 2010 Çarşamba

NERDESİN BENİM CANIM EVLADIM...



Lige iyi başlayan, Avrupa'da fire vermeyen Beşiktaş'ın şu sıralar başı epey bi belada. Schuster, ligin başlaması ile aldığı peşpeşe galibiyetlerden sonra Quaresma'nın sakatlanması sonrası sıkıntılı günlere merhaba dedi. Quaresma'sız çıkılan 3 lig ve 1 düşler sahnesi maçında, Karakartalların puan çıkartamaması taraftarlarını üzmüştür eminim... Manisa maçı hariç diğer üç maç zorlu maçlardı. Ama Beşiktaş'ın çok acil Quaresma'sız maç kazanmayı öğrenmesi gerekmektedir; çünkü bu adam lig sonuna kadar aşağı yukarı 5-6 maç daha sakatlık ve cezalardan dolayı oynamayacaktır. Sayın Schuster; başrol oyuncusu 1-2 hafta içinde gücüne güç katmaya gelecektir ama sen yinede ayağını denk al, Türk'ler kimsenin gözünün yaşına bakmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder