Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

16 Ekim 2010 Cumartesi

YOK ÖYLE 3 KURUŞA 5 KÖFTE



Bursaspor ligin ilk 8 haftasında en iyi futbolunu Galatasaray'a karşı oynadı.Ama nasıl oldu bilinmez puanları üçer üçer topladı.Dünkü maça biraz baskılı başladılar ama 90 dakikanın genelinde iyi bir Bursaspor yoktu sahada.Bence Ertuğrul Sağlam'ın alınan bir puana sevinmesi lazım; çünkü Karabük 2. yarıda daha üstün oynayan taraftı.Karabük TBA dan şans eseri açık ara Süper lige gelmediği açıkladı ilk 8 haftada.Rahat oynuyorlar, panik yapmıyorlar.Tecrübesizliklerini bu sezon üstlerinden atarlarsa ve eldeki mevcut kadroyu koruyabilirlerse gelecek sene çok canlar yakarlar, buna inanıyorum.Üst üste oynanan 2 büyük maçtan 1 galibiyet, 1 beraberlik almak bence başarıdır.Bundan ötürü Karabük'ü tebrik ediyorum.
Ufak bir satırda Emenike'ye açmak gerekirse, dün gece fileleri havalandıramadı fakat çok koştu ve Bursaspor defansının dengesini bozmayı başardı.Dikkatimi çeken bir nokta oldu ki dünkü maçta; 90+3 te kamera Emenike'yi gösterdi, adam bir 90 dakika daha oynayabilir gibiydi.İnsan bir derin nefes alır, yüzünde yorgunluk belirtisi olur yaaa.Böyle forvetlerin Türkiye'de yetişmesi dileğiyle...

Siz değerli iddaasever arkadaşlarımla birkaç tahminimi paylaşmak istiyorum.

158 - 1
174 - 1(h)
175 - 0/2ç
187 - üst
194 - alt
280 - 1
291 - 2/2
298 - 0
303 - üst
311 - üst
317 - 0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder