Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

12 Ekim 2010 Salı

O Ne Demek Lan!!


Guus Hiddink:
"Ağır bir yenilgi aldık' ifadesine katılmıyorum. 'Ağır yenilgi' derseniz, 1-0 yenildiğimizde mi hafif yenildi oluyor? Gerçekçi olmamız gerekiyor."

Hayır Hiddinkçiğim, rakibin kalesinde pozisyon bulamayıp yine rakibin beceriksizliği ve kalecinin çıkardığı mutlak toplar sebebiyle 7'den 8'den kurtulduğun için ağır yenilgi oluyor Almanya yenilgisi. Gerçekçi olalım, olalım da, gözünü seveyim sen de bizi yeme be... Bunca yıldır yönettiğin takımları turnuvalara götürüp turlar atlatarak kazandığın haklı ün ve karizmayı, saçmasapan kelime oyunlarıyla yıkma 2 dakikada be...Almanya yenilgisi sürpriz değildi zaten. Kendi seyircimiz önünde oynadığımız bir karşılaşmada bu kadar aciz kalıp da alay konusu olmaktı bize koyan. Bunu kafası almayacak kadar küçük düşünen, ufku kapalı bir adam değilsin, aptala yatıyorsun işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder