Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

26 Ekim 2010 Salı

Handikaplı Üst!!


Pazar günü Hollanda Ligi'nde günün en önemli maçında PSV ile Feyenoord karşı karşıya geldi. Feyenoord lig maçlarında son 3 PSV deplasmanında gol bulamamıştı fakat, Hollanda Kupası'nda deplasmanda oynadığı karşılaşmayı 3-0 gibi farklı bir skorla kazanmıştı. Bu sezonki kötü gidişe PSV deplasmanında dur denebileceği konuşuluyordu, aynı Galatasaray'ın bu kadar dibe vurmuşken Fener deplasmanından puan çıkarabileceği iddiaları gibi (iddia değil, gerçek oldu artık). Fakat ilk yarı 2-0 yazan skor tabelası, ikinci yarı 10-0'a bağlandı. Dünyanın neresinde olursa olsun 5'i, 6'yı bulan takım, "karşımdaki de insandır, yazıktır, günahtır" diyerek frene basar biraz. Ben maçın geniş özetini seyretme imkanı buldum, PSV taraftarın da yoğun 10 gol isteği isteği ve desteğiyle özellikle 6. golden sonra gardı zaten tamamen düşmüş ve 34. dakikadan sonra 10 kişi oynayan rakibinin üzerine öyle bir baskı koydu ki, hani 10 dakika daha oynansa 12 olurdu, 45 dakika daha oynansa 15-16'yı görürdü Feyenoord kalesi. Hollanda Ligi'nde kırılan gol rekorlarına bir yenisi eklendi, Feyenoord tarihinin en ağır yenilgisini aldı, PSV ise üçüncü 10-0'lık galibiyetine ulaştı. Goller aşağıda.


psv den gol yağmuru!psv 10-0 feyenoord | izlesene.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder