Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

25 Ekim 2010 Pazartesi

Eziyet Bitti...


10 sezon sonra deplasmanda rakibinden puan alan Galatasaray, ilk yarıdaki etkili oyunuyla belki de galibiyeti kaçırdı. Hakem faktörünün Kadıköy'deki pek çok derbide olduğu gibi Fenerbahçe lehine gelişmesi bekleniyordu fakat, hatalı kaldırılan 2 ofsayt bayrağı, penaltı çalınabilecek bir pozisyondaki devam kararı, Galatasaray'ın kırmızı kart yemeden maçı tamamlaması, hakem triosunun Galatasaray'a güzellikleri olarak kayıtlara geçti. Galatasaray sahaya çıkardığı 11 ve kurguladığı oyun sistemiyle "ben artık sahada ezilerek yenilmek istemiyorum" dedi. Korkmadı, korkuttu. İlk devre gol bulabilse kazanabileceği karşılaşmayı ikinci yarı ilk 25 dakika üzerine çöken Fenerbahçe'ye çok pozisyon vermeyerek berabere bitirdi. Kuponlar yırtıldı, 1 verenler, handikap deneyenler, üst çekenler patır patır patladı. Takımlarını bu kötü günlerinde yalnız bırakmayan 2500 kadar Galatasaray taraftarı, karşılaşmadan sonra oynanan futbolun etkinliğinin ve 10 sezon sonra Kadıköy'den puan çıkarmış olmanın büyüsüne kapılarak Sabri'ye 3lü çektirdi. Yapmasalardı daha iyiydi, takımı alkışlarla sahadan göndermek yeterliydi.
Maçın teknik analizini bizzat Kenan Evren tribününde maçı takip eden Selçuk kardeşim yapacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder