Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

17 Ekim 2010 Pazar

Bizim İçin Dünya Güzeli....


Futbolu 30'undan sonra öğrendi kaptan...Lucescu ile birlikte coştu, tahta bacağı ile Galatasaray'a gol bilem attı. Dün akşam da Manisaspor karşısında son 40 dakika 10 kişi oynayıp dili dışarıda maçı bitiren arkadaşlarından (Ernst hariç) farklı olarak uzatmalarda son bir atak geliştirebilmek için, sağ kanadın ortalarına kadar kovaladığı rakip futbolcuyu iterek, çekerek, omuzlayarak tepikleyerek topu kaptı ve takımı pozisyona soktu. Her Beşiktaş'lı çok küfür etmiştir zamanında kendisine. Ama gün geçtikçe değeri anlaşılan, iyi niyeti ve bitmek tükenmek bilmez azmiyle diğerlerinden çok daha farklı olduğunu hissettiren bir adam İbrahim Üzülmez. Futbolu bırakana kadar da milli takımda direkt oynar, son 2 milli maçta gol bile atamayan bu dandik kadroda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder