Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

30 Ekim 2010 Cumartesi

1-1 LERİNİ YEDİLER...



Süper Toto Süper ligin 10. haftası çekişmeli bir maçla açıldı.Karşılıklı atakların olduğu, yüksek tempolu bir 90 dakika izledi futbolseverler.Fenerbahçe açısından bu maç çok daha önemliydi.Çünkü; geçen hafta ki derbide ezeli rakibini devirememişti ve liderle arasındaki puan farkı 6 idi.Maça da bu istek ve arzu ile başladı Fenerbahçe.Daha kontrollü, orta sahaya hakimdi Sarı Kanaryalar.Bunun sebebi, Aykut hocanın Cristian'a şans vererek orta sahayı kalabalık tutmasından kaynaklandı.Volkan Şen ve Sercan'ın da etkisiz olmasıyla ilk yarı Fenerbahçe'nin istediği şekilde sonlandı.
İkinci yarıya Bursaspor mecburi bir baskı kurdu Fenerbahçe kalesine.Bu baskının erken gol getirmesi Bursalıları morallendirdi şüphesiz.Baskıyı attıran Yeşil Beyazlılar'a Fenerbahçe'nin cevabı bana uyar oldu ve ortaya çok keyifli bir mücadele çıktı.Fenerbahçe'nin yan top yapıp, tempo düşüren oyunu yoktu dün.Buda beni berabere kalsak bile keyiflendirdi açıkçası.Bu tempolu oyunda keşke Niang da olsaydı demekten kendimi alamayacağım.Tam ona göre bir maç oldu Bursa Atatürk stadında.Bu maç bize gösteriyor ki Aykut hoca, özelikle deplasmanlarda Dia veya Stoch'dan bir tanesini kulübede oturtacaktır.Doğrusuda bence bu olacaktır.Fenerbahçe Aragones dönemindeki kadar puan kaybı yaşasa bile, ben güveniyorum bu takıma.Yok artık öyle 85 puanlarla şampiyon olmak.Anadolu takımları kök söktürüyor şimdilerde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder