Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

14 Ekim 2010 Perşembe

ERMAN TOROĞLU YOLLARINI...


Türkiye şu sıralar Arda'nın sakatlığını konuşur oldu. "Fazla sex yaptığı için sakatlandı", "sex yaparken belini fazla zorladı" falan. Ya arkadaşım neden bunları Azerbaycan mağlubiyeti sonrasında konuşuyorsunuz. Azerbaycan karşısında alınan mağlubiyetin bir açıklaması zaten olamaz. Ordan birinin çıkıpta "Arda Turan fazla sex yapmaktan sakatlanmış" demesi anaya bacıya küfür etmek gibi birşey. Adam ağladı be basın açıklamasında. Arda Turan sahada yüreğiyle oynayan bir arkadaş. Elimizde kalan nadir yıldızlardan birinin daha sönmesi acaba kimlerin işine geliyor ben bunu anlamıyorum. Arda Turan'a tavsiyem şu olacaktır, sakatlığından kurtulup, formunu tutup iyi bir sezon geçirerek, sezon sonunda arkasına bile bakmadan Avrupa'da üst düzey bir kulübe gitmesi. Galatasaray'a hakettiğinden fazlasını verdiğine inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder