Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

9 Ekim 2010 Cumartesi

Berlin Mantarı!!




Bu kadar kötü bir futbolu ben uzun zamandır görmemiştim. Takım içinde hiçbir dayanışma yok, yardımlaşma yok, pas trafiği yok. Hal böyle olunca tabiki Almanlar hiç zorlanmadı.Müsaade ederseniz Teknik patron Hiddink'i biraz eleştirmek istiyorum. Öncelikle Hiddink'e saygı duyuyorum. Dünyanın dört bir tarafında takımlar çalıştırdı ve hepsinde büyük başarılara imza attı.Bu su götürmez bir gerçek.Ama Milli takımımızı başarıya taşımak istiyorsan, Türk'ler gibi düşünmen gerekiyor. Biz öyle taktik maktik bilmeyiz, varyasyon bilmeyiz. Biz iman gücü biliriz, mücadele biliriz. Diyelim ki ben iman gücü bilmem, taktikten anlarım diyosun. Peki bu nasıl bir taktik hoca! Kimin nerde oynadığı belli değil.Beklerde sol ayaklı oyuncu yok, ota sahada sağ ayaklı oyuncu yok.Stoperler allaha emanet zaten. Ne zaman hata yapacaklar diye bekliyoruz.Topu oyuna sokma diye birşey zaten yok. Basın açıklaması yapıyorsun "Takımlarında oynamayan oyuncuları nasıl tanıyacağım" diyorsun, takımın yarısı kendi takımlarında oynamıyor. O karı kılıklı Oğuz mu kuruyor takımı anlamıyorum. Hakan Balta'nın şu maçta oynamaması için ayağının kopması gerekir bence. Hocaaaaa, bek oyuncusu iki kanatta da oynamalıdır düşüncesine bende katılıyorum. Ama burası Türkiye.Burada öyle ekstra şeyler olmaz.Takımında oynayan Mehmet Topuz'u almıyorsun kadroya. Takımında oynamayan Özer Hurmacı'yı alıyorsun. Mehmet Topuz formda olmayabilir, bunu kabul edebilirim ama adam en azından rakibe basıyor, döndürmemeye çalışıyor.Özer hikayeden basıyor.Sen Almanya gibi zorlu bir deplasmana çıkıyorsan eğer, fizik gücü iyi, diri adamlar almak zorundasın kadroya. Sen Özer'i pas yapıcam, top dolaştırıcam diye aldıysan kadroya, o zaman Özer'i stopere almalıydın. Çünkü topu oradan hiç çıkartamadık. Sonuç olarak sayın Hiddink dünkü verdiğin sınav ile sınıfta kaldın.Bu takım sana uymayacak, sen takıma uyacaksın. Sen takıma uyduğun takdirde, iman gücününde kudretiyle başarı gelecektir.Aman geç olmasın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder