Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

12 Aralık 2010 Pazar

Ali Sami Yen de Yıkım!!!

                                                     Galatasaray - Gençlerbirliği : 0-2

Ali Sami Yen'deki son lig maçı Galatasaray için kabusa dönüştü. 70.dakikadan sonra gidişata daha fazla dayanamayan taraftarların bazıları stadı terketti, birçoğu ise koltukları sökerek sahaya attılar. Eğer bu stad yıkılacaksa bizimde katkımız olmalı der gibiydiler adeta...
Hagi basın toplantısında veryansın etti, açtı ağzını yumdu gözünü. Galatasaray ruhunu taşımayan bütün futbolcuların takımdan gönderileceğini belirten Hagi, Galatasaray'a gelmekten asla pişman olmadığını belirtti.
Galatasaray düşme potasıyla olan farkı 6 ya kadar indirdi ve haftaya düşme hattını yakından ilgilendirecek zorlu Konya deplasmanına çıkacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder