Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

7 Aralık 2010 Salı

İkisi Arasındaki 7 farkı bulun !

           1- Alex'in istiklal marşı yorumu şu şekildeydi : “Küçük kızım Antonia, İstanbul’da doğdu. Maria da burada doğdu sayılır. Evde İstiklal Marşı’nı çalışırken bana sahada söylemek istediğini söyledi. Biz Türk kültürünü çocuklarımıza öğretmek istiyoruz ve bundan büyük mutluluk duyuyoruz.”
            
            2- Milli Takım´ın ilk devşirme futbolcusu olan Mehmet Aurelio İstiklal Marşını öğrendi.Fenerbahçe´nin Türk statüsünde oynattığı Mehmet Aurelio´nun Milli takıma seçilip seçilmemesi tartışılırken Milli Takımlar Teknik Direktörü Fatih Terim onu ilk milli maçta takıma aldı. Mehmet Aurelio´nun Milli takımda da devam eden istikrarlı grafiği onu Ay yıldızlı formadan koparmadı. Ancak ilk Milli maçında İstiklal Marşı´nı okuyup okumadığı merak edilen Mehmet Aurelio en kısa sürede Mehmet Akif Ersoy´un bu eşsiz eserini ezberleyeceğini belirtmişti...

Mehmet Aurelio verdiği sözü tuttu. Aurelio´nun azmi reklamcılara da konu oldu. Mehmet Aurelio Alpet´in reklam filminde araba kullanırken İstiklal Marşı´nı nasıl okuyabildiğini gösterdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder