Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

31 Aralık 2010 Cuma

Süper Toto Süper Lig 2010-2011 İlk Yarı İstatistikleri...

-En çok sarı kart gören takım: Medical Park Antalyaspor (48)
-En çok kırmızı kart gören takım: Gaziantepspor (4)
-Süper Toto Süper Lig'te 17 haftada toplam 394 gol atıldı.
-Lig'te en çok gol 89. dakikada atıldı (17 gol).
-Kendi sahasında en çok galip gelen takım: Fenerbahçe ve Trabzonspor (7)
-Kendi sahasında en fazla golü Fenerbahçe kaydetti.
-Lig'te en çok gol 8. hafta atıldı (40).
-Lig'te en çok sarı kart 4. hafta çıkartıldı (48).
-Lig'te en çok kırmızı kart 8. hafta çıkartıldı (7).
-Deplasmanda en çok galibiyeti Bursaspor ve Trabzonspor aldı (6).
-Süper Toto Süper Lig'te 17 maçta en çok golü Emenike ve Alex attı (12).
-17 haftada ayak ile 292 gol atıldı.
-17 haftada kafa ile 68 gol atıldı.
-17 haftada kendi kalesine 11 gol atıldı.
-17 haftada penaltıdan 23 gol atıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder