Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

22 Aralık 2010 Çarşamba

Gitme Vakti...


Bu sezon başında Inter'de Mourinho'nun boşalttığı koltuğa oturan Benitez, beklentileri karşılamak şöyle dursun, takımı futbol kalitesi olarak sınıf düşürmekle suçlanıyor. Atletico Madrid'le oynanan Süper Kupa finalini kaybederek kötü başlayan Benitez, o zamanlardan tehlike sinyallerini vermişti. Ligde daha devre bitmeden lider Milan'ın 13 puan (2 maç eksiğiyle) gerisine düşen takım, Milan ve Roma'ya mağlup oldu, Juventus'la berabere kaldı. Şampiyonlar Ligi'nde dişlerine göre bir gruba düştüler, fakat ancak son torbadan gruba dahil olan tecrübesiz Tottenham'ın arkasında ikinci bitirerek tur atlayabildiler. Alınan sonuçlar kadar sahadaki futbolun acizliği de yönetim ve taraftarın büyük tepkisini çekti. İtalyan basınında başkan Moratti'nin Benitez'in görevine son verdiği, ve açıklamayı Noel'den sonraya bıraktığı konuşuluyor. Söylenenlere göre, bu kararda en belirleyici etken, Benitez'in Moratti'ye çektiği, "ya kov, ya da arkamda dur" resti. Dünya Kulüpler Şampiyonası sırasında konuşan Benitez, transfere yeteri kadar bütçe ayrılmadığından yakınmış ve yönetimin duruşunu belli etmesi gerektiğini söylemişti. Moratti de onu kırmadı. Inter çok büyük ihtimalle yeni yılda yeni bir teknik direktör tarafından yönetilecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder