Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

6 Aralık 2010 Pazartesi

Comandante Alex


                                            
                       FENERBAHÇE - KARDEMİR DEMİRÇELİK KARABÜKSPOR : 2-1

Fenerbahçe maça yine hızlı başladı. İki gol geldi arka arkaya . Luganonun özlenen kafa gollerinden biri geldi bu hafta. Alex de devam etti gollerine. Türkiye'de gol atmadığı takım kalmadı Comandante'nin . Özlenilen bir şey daha kaldı, o da Alex'ten bir frikik golü. O da haftaya gelir bakarsınız!
Ve fakat gelin görün ki dostlar o nasıl bir ikinci yarı idi ben anlamadım. Fenerbahçe ıstırap dolu bi ikinci yarı izletti taraftarına. Özellikle Caner ve o tarafta Yobo ve Lugano, Niang, Dia kim geldiyse o civara, orada her topu taca atmayı başardılar. Sanırım gizli bi hayalet falan vardı o kısımda sol taç çizgisinin dışında - gizli hayalet nasıl oluyorsa! - Belki de top toplayıcı çocuğu sevdiler.. Zaten Aykut hoca Stoch-Selçuk değişikliğini yaptı, film daha bir ilginç hale büründü. Sol açıkta Mamadou Niang vardı. Forvetsiz bir görüntü çizildi bu 15 dakika. Açıkçası Fenerbahçe ve Türk futbolu malesef sol bek göremiyor uzun yıllardır sanırım. Hepsinde öyle veya böyle falsolar var. Zaten Caner sol bek değildi, adamı alıp sol bek yapmaya çalıştılar olmadı. Sol içte orta sahada oynarken 17 yaşaltı milli takımında döktürüyordu misal. Nuri Şahin'li , Tevfik Köse'li, Cafercan'lı kadro Abdullah Avcı ile şov niteliğinde oyunlar oynuyordu Peru'da. Ama ülkemizde güvenip de 17 yaşında 18 yaşındaki gençleri koyamıyolar kadrolara. Mesela Bursa'da Muhammet diye bi genç vardı . Altyaş milli takımlarında takımın kaptanıydı, çekip çeviriyodu o milli takımı. Gelsin Bursa'yı komple çekip çevirsin demiyorum ama hiçbir maçta kadro yüzü görmemesi ilginç. Tam emin değilim belki de bir sakatlık vardır ya da gitmiştir bile Bursa'dan; ama neden hiçbir yerde karşımıza çıkmıyor bu gençler ufak yaş milli takımları dışında diye düşünüyorum sadece. Örneğin Gökay İravul mantıklı bi oyun oynuyodu ortada. Ama Christian ile boy ölçüşmek öyle her babayiğidin harcı değildir tabi. O gencecik çocuk mu boy ölçüşsün! Viva Alex !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder