Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

1 Aralık 2010 Çarşamba

Are You Göttingen? Yes we're all GÖTtingen.


Beşiktaşın Göttingen ile Almanya'da oynadığı maçta yaşanan totoşluğa daha önce değinmiştim. Ve konu nihayet lehimize çözüldü. Maçın kural hatası sebebiyle tekrarına karar verildi. Uleb İtiraz Komitesi Başkanı İsviçreli Partick Grandjean, oyun saatinin durdurulduğunun ve Göttingen’in attığı sayının normal sürenin dışında olduğunun belirlenmesi üzerine bu kararın verildiğini açıkladı. İşin ilginç olan diğer bir kısmı ise son hücumda Beşiktaş'a verilmesi gereken 24 saniyelik hücum süresinin 14 saniyeye düşürülmesi konusunda herhangi bir yaptırımı geçtim, açıklama bile yok. Bizi ayak üstü dütmeye kalkışan Göttingen ahalisinin yaptığı yanlarına kaldı. Bu sefer galip gelelim de verelim ağızlarının paylarını. Yukarıda fotosu bulunan zattan double-double bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder