Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

14 Aralık 2010 Salı

Bidonların Bidonu


Roberto Leite Adriano, Serie A'da her sezon ligin en fazla hayal kırıklığı yaşatan oyuncusuna verilen Altın Bidon ödülünü üçüncü kez kazandı. 2006 ve 2007 yıllarında İnter formasıyla sezonun en kötüsü seçilen Adriano Roma formasıyla bu başarıyı bir kez daha tekrarladı. Sadece 3 maçta forma giyebilen Adriano, sakatlıkla başladığı sezonun ilerleyen haftalarında da fırtına gibi esen Borriello ve Vucinic'i takımdan kesmeyi başaramadı. Devre arasında Corinthians'a transfer olacağı yönünde söylentiler yayılmaya başladı bile. Zaten açıkça görüldü ki, bundan sonra ona Avrupa'da su yok. Brezilya'da rahat rahat partilerine katılır, içkisini içer, uyuşturucusunu kullanır, arada da sahaya çıkıp top oynar. Oh mis. Adriano daha ne ister ki zaten bu saatten sonra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder