Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

13 Aralık 2010 Pazartesi

The Don!!!


Fenerbahçe futbolcuları ve heyeti Ankara'da, taraftarı ise ekran başında dondu. Kar yağışı altında geçen maçta, ayakta kalan taraf Başkent temsilcisi oldu.Şok mağlubiyet liderin kazandığı haftada farkı 9 a çıkardı. Aykut hocanın fotoğraftaki ifadesiyle şampiyonluk mucizelere kaldı.
Fenerbahçe ilk yarıda topa hakim olan taraftı. Ver sağa, ver sola, ver ileri, ver geri ile 45 dakikayı hiç etti. Bir iki tane pozisyona girdi, onları da skora yansıtamadı. Takımda Gökhan Gönül dışında ayağı yere basan adam yok. Ayağı yere basan derken, mecazi anlamda demiyorum. Gerçekten yere basmıyor. Çok güçsüzler, her an yere düşecek gibiler( birçok pozisyonda düşüyorlar zaten). Caner iyi niyetli bir arkadaş olabilir ama takıma hiç katkısı yok. Sahada boş boş koşuyor. Olumlu hiçbir hareketi yok. Fransa gibi dirençli bir ligten gelen Niang; sertlikten yakınıyor, yerden kalkmıyor hiç. Mağlup duruma düştükten sonra kanata açılmasına anlam veremiyorum. Sen kanata açılacaksın da ben mi atacağım golü.
Aykut Kocaman'lı Fenerbahçe'de ben taktik falan göremiyorum. Bir şablon var ortada, ama taktik yok. Antremanlarda ne çalışıyor bu takım çok merak ediyorum. 90 dakika boyunca bir verkaç, bir ara top olmaz mı yaaa!
Fenerbahçe'nin usta ayakları var, her an skor üretebilecek kaliteye sahipler. Ama sen mücadele etmezsen, savaşmazsan gol bulamazsın. Kedi gibi tırmalarsın.
Takımda dün gece sadece bir tane gerçek Fenerbahçe'li vardı. O da Gökhan Gönül. Her yere yetişmeye çalıştı çocuk. Umarım bu istikrarını lig sonuna kadar sürdürürsün. Eminim ki sene sonunda Avrupa kapıları sana açılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder